Liebster Blog Award 2 oraz 3 !



Niesamowicie chciałabym podziękować za kolejne nominacje do Liebster Blog Award :) Jestem niesamowicie szczęśliwa że doceniacie to co robię i chcecie śledzić mojego bloga :)

Nominację uzyskałam od Aniabloguje oraz Przystanek Bookstock za co bardzo dziękuję i serdecznie was pozdrawiam ! Jeśli chcecie zapoznać się z zasadami tego tagu odsyłam do mojej pierwszej nominacji do której przejdziecie klikając w link.

A więc przejdźmy do pytań od Ani: 

1. Ile książek liczy twoja biblioteczka ? 
Moja biblioteczka liczy około 80 pozycji.

2. Jaka jest najgorsza książka oprócz lektury jaką przeczytałeś ? 
Cóż, wydaje mi się że w każdej książce można znaleźć coś dobrego, jednak ja nie przepadam za "Cinder" która kompletnie nie przypadała mi do gustu. 

3. Jakie jest twoje ulubione danie ? 
Jestem wielką fanką naleśników i mogłabym je jeść na okrągło ! 

4. Wolisz ciepło czy zimno ? 
Zdecydowanie zimno. 

5. Jaka książka sprawiła że zacząłeś nałogowo czytać ? 
Były to baśnie Andersena, które pokochałam jako mała dziewczynka i zapragnęłam czytać coraz więcej i więcej. 

6. Jaka jest twoja ulubiona książka z twojej biblioteczki ? 
Uwielbiam wiele książek, ale chyba największy sentyment mam do "Love, rosie". 

7. Jaki gatunek książek lubisz najbardziej czytać ? 
Czytam prawie wszystkie gatunki, ale chyba najczęściej sięgam po fantastykę. 

8. Czy chętnie pożyczasz swoje książki innym ? 
Bardzo chętnie, uwielbiam patrzeć jak moje książki otrzymują drugie życie i mogą uszczęśliwiać kolejne osoby. 

9. Możesz wybrać jedną, dowolną nadprzyrodzoną zdolność. Co wybierasz ? 
Oczywiście że niewidzialność ! 

10. Jaki kraj chciałabyś zobaczyć ? 
Kocham podróże więc nie jestem w stanie wybrać jednego kraju. 

11. Wolałabyś być dzieckiem boga greckiego czy rzymskiego ? Kto byłby twoim boskim rodzicem ?
Jako wierna fanka Percy'ego już mam swojego boskiego rodzica i mieszkam w greckim obozie. Córka Apolla wita ! :)

A teraz pytania od Przystanek Bookstock :)

1. Kim i gdzie chcesz być za 10 lat ? 
Chciałabym być w moim własnym domu w Warszawie, w gronie wspaniałych przyjaciół, jako przyszły lekarz ;)

2. Jeśli mogłabyś przybrać postać jednego ze zwierząt to jakie zwierzę by to było ? 
Panda 

3. Czym prócz książek się interesujesz ? A może coś kolekcjonujesz ? 
Interesuję się psychologią, uwielbiam oglądać seriale oraz oglądać mecze. 

4. Jakiej muzyki słuchasz ? Jaki jest twój ulubiony artysta/zespół ? 
Słucham każdego rodzaju muzyki i zupełnie się nie ograniczam. Moim ukochanym wykonawcą jest Florence :)

5. Jeśli miałabyś określić swój charakter w trzech słowach to jakie byłyby to słowa ? 
Zadziorny, naiwny, niezrównoważony 

6. Czego się najbardziej boisz ? 
Pająków ;-; 

7. Co cię najbardziej uszczęśliwia ? 
Widok uśmiechu na twarzy bliskiej osoby. 

8. Jakie imiona chciałabyś nadać swoim dzieciom ? 
Amelia i Krystian 

9. Jaki był przełomowy moment w twoim życiu ? 
Chyba poznanie mojej przyjaciółki pod której wpływem zmieniłam się na lepsze. 

10. Jaka jest twoja ulubiona książka ? 
Pytać książkocholika o jego ulubioną książkę to jak zapytać matkę o jej ulubione dziecko ;)

11. Z jaką postacią literacką chciałabyś się umówić ? 
Mój ukochany Adrian byłby idealny ! 

Mam nadzieję że nie zanudziłam was  odpowiedziami, a teraz pytania dla osób które później nominuję :)

1. Do jakiego książkowego bohatera jesteś najbardziej podobny ? 
2. Jaki sport jest twoim ulubionym ? 
3. Co zmieniłabyś w zakończeniu wybranej przez siebie książki ?
4. Jak bardzo przywiązujesz się do książkowych bohaterów ?
5. Co jest twoją największą pasją ? 
6. Jak w trzech słowach opisałabyś swoją ulubioną książkę ? 
7. Ile książek przeczytałaś już w tym roku ?
8. Jakie zwierze najlepiej uosabia twoje podejście do życia ? 
9. Wolisz lato czy zimę ? 
10. Używasz zakładek do książek ? Masz swoją ulubioną ? 
11. Zarażasz innych pasją do czytania ? Jak tak to w jaki sposób ? 

Osoby które nominuję: 

Mam nadzieję że osoby nominowane odpowiedzą na pytania i będą się przy tym dobrze bawić :) 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! Niedługo zabieram się za pytania ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację, postaram się odpowiedzieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominację, odpowiem tu.

    1. Do jakiego książkowego bohatera jesteś najbardziej podobny ?
    Do Hermiony, wciąż chciałabym siedzieć w świecie książek.
    2. Jaki sport jest twoim ulubionym ?
    Siatkówka <3
    3. Co zmieniłabyś w zakończeniu wybranej przez siebie książki ?
    Nienawidzę zakończenia "Kosogłosa" na miejscu autorki nie dopisywałabym epilogu.
    4. Jak bardzo przywiązujesz się do książkowych bohaterów ?
    Za bardzo, szczególnie do przystojnych chłopaków... :)
    5. Co jest twoją największą pasją ?
    Czytanie, pisanie i granie w siatkę. ;)
    6. Jak w trzech słowach opisałabyś swoją ulubioną książkę ?
    Cudowna. Oryginalna. Moja.
    7. Ile książek przeczytałaś już w tym roku ?
    Ok. 50
    8. Jakie zwierze najlepiej uosabia twoje podejście do życia ?
    Sądzę, że mrówka. Pracowita, wytrwała.
    9. Wolisz lato czy zimę ?
    Zimę, wtedy mogę leżeć pod kocykiem i wciąż czytać.
    10. Używasz zakładek do książek ? Masz swoją ulubioną ?
    Mam dwie ulubione, jedną od mamy, a drugą od znajomych, są już lekko zniszczone, ale wciąż je uwielbiam.
    11. Zarażasz innych pasją do czytania ? Jak tak to w jaki sposób ?
    Opowiadam im o książkach, a potem zmuszam do zabrania jednej, która mi do nich pasuję do domu, zwykle trafiam w gusta :D

    Pozdrawiam.

    PS. Muszę skasować Twój komentarz na moim blogu, bo nie zawierał żadnej treści związanej z postem. Dziękuję jednak za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piona! Ja też uwielbiam naleśniki <3 Są pyyyyyycha!
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Poczytajmy coś ! , Blogger