SWEETS BOOK TAG

Dzisiaj coś specjalnie na rozleniwienie, zachęta po sięgnięcie po coś słodkiego i pysznego, czyli Sweets Book Tag ! Mam nadzieję że się wam spodoba. Za inspirację dziękuję twórczyni tego tagu czyli Caroline oraz Anicie którą uwielbiam, która ciągle mnie inspiruje i to właśnie u niej podejrzałam ten tag ! :) Linki do blogów obu dziewczyn zostawiam wam na dole.

Przejdźmy więc do dzieła !

1. Donut – książka, w której czegoś Ci brakowało.

Myślę że taką książką był „Obserwator S.Link. Miałam co do niego wielkie oczekiwania, czekał na mojej półce naprawdę długo i szczerze mówiąc po tak przychylnych opiniach spodziewałam się prawdziwej bomby. Nie mogę powiedzieć że książka była zła, bo to byłoby kłamstwo. Pozycja jest dość ciekawa, morderca do końca nie jest pewny, a w końcu naprawdę nas zaskakuje. Jednak czegoś mi tutaj brakowało, tego napięcia, dreszczyku, który powinien towarzyszyć prze dobrych kryminałach. Szkoda.

2. Pudding – książka z rozlazłym bohaterem.

Ach, czytałam tak wiele książek w których nie da się wytrz
ymać z bohaterem dłużej niż kilka sekund. Więc kogo wybrać ? A, już wiem ! Postać z którą nie byłam w stanie wytrzymać nawet tych kilku sekund, a mamna myśli tutaj Zoey Redbird z Domu Nocy P.C Cast i Kristin Cast. Może bohaterka i jest waleczna, w jakiś sposób się nie poddaje w swoich dążeniach, jednak z każdą częścią staje się nie do zniesienia. Liczbą swoich facetów mogłaby spokojnie obdzielić połowę Polski. Jej niezdecydowanie mnie bardzo odpycha i zniechęca. Od razu jednak wspomnę, że książka na początku mi się podobała i są w niej postacie które są bliskie mojemu sercu, jednak z dalszym zgłębianiem kolejnych tomów nie mogłam znieść głównej bohaterki.

3. Lody – książka, która zmroziła krew w żyłach.

Nie byłabym sobą gdybym w tej kategorii nie wspomniała mojego mistrza – Stephena Kinga. Ostatnią książką jaka zmroziła mi krew w żyłach był „Pan Mercedes”. Cóż, jest to pozycja pełna zwrotów akcji, które wbijają w fotel, nie pozwalają spać, mrożą krew w żyłach, ale co ja będę mówić sami przeczytajcie i sprawdźcie !

4. Czekolada – książka, którą możesz czytać w kółko i w kółko, która nigdy się Tobie nie znudzi.

Mój przyjacielu ? Jesteś tam ? Oczywiście ! Zawsze na mnie czekasz (no dobrze prawie, bo niestety nie mam cię na swojej półce i muszę biegać do biblioteki). „Charlie”, mimo tego że czytałam go już jakieś milion razy, nadal zmienia moje życia, moje serce bije razem z nim, jest całkowicie jego !

5. Ciastko – książka, która złamała Ci serce.

Książki ciągle łamią moje biedne serce, ledwo posklejane maleńkimi plasterkami. Więc kto ostatnio złamał mi serce ? Oczywiście „Radio Armageddon”, którego chyba nigdy nie zapomnę. Jak mogło się wydarzyć to co się wydarzyło ? Dlaczego ?


6. Cukierek – ulubiona krótka książka tudzież książka z dzieciństwa.

Był już „Charlie”, a żeby się nie powtarzać powiem o mojej drugiej miłości czyli „Małym Księciu”, którego po prostu nie da się nie kochać. W końcu jest tak kochany i jedyny w swoim rodzaju, a zarazem błyskotliwy, każdy powinien go poznać, nie ważne w jakim jest wieku.

7. Tort – najcudowniejsza książka, która zawsze wprawia Cię w dobry nastrój i której niczego nie brakuje.

Chyba najtrudniejsza kategoria….. Nie wiem kompletnie jak mam wybrać jedną książkę. Pokieruję się tym że ma mnie wprawiać w dobry nastrój i wybiorę „Love, Rosie”, przy której uśmiechałam się prawie cały czas. Historia jest tak urocza, dająca nadzieję, że nie da się przy niej nie mieć banana na buzi, to jest wręcz niemożliwe. Do tego wspaniałe postacie, pełen humoru styl pisania autorki, czego chcieć więcej ?

Dziękuję wszystkim za przeczytanie mojego tagu, mam nadzieję że się wam podobał. Jeśli tag dajcie znać w komentarzach jakie inne tego typu posty chcielibyście u mnie zobaczyć :)

Blog wspaniałej Anity – 
http://bookreviews.pl/
Recenzja „Radia Armageddon” o którym wspominam - http://poczytajmycos.blogspot.com/2015/05/wszystko-juz-byo-oprocz-nas-recenzja.html

1 komentarz:

Copyright © 2014 Poczytajmy coś ! , Blogger